گوش سپردن به سروصدای پس‌زمینه در روان‌کاوی

سیامک_موحدی

۲۲ تیر ۱۳۹۶
انستیتو روانپزشکی تهران.

دکتر سیامک موحدی (PhD, NCPsyA) استاد روان‌کاوی، مدیر انستیتو و برنامه‌ی دکتری «مطالعات روان‌کاوی، جامعه و فرهنگ» در دانشکده‌ی روان‌کاوی بوستون و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ماساچوست بوستون است. وی ویراستار آمریکای شمالی مجله‌ی «گفتمان روان‌کاوی» (Psychoanalytic Discourse)، و عضو انجمن روان‌کاوی امریکا (APsaA)، انجمن ملی پیش‌برد روان‌کاوی (NAAP)، انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA) و  انجمن روان‌شناسی امریکا (APA) است. دکتر موحدی مؤلف فصولی از کتاب‌ها و نویسنده‌ی مقالات متعدد در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی در حیطه‌ی روان‌کاوی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی است.

دکتر سیامک موحدی

گزارش نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ماهیانه‌ی انجمن علمی روان‌درمانی ایران

در تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ اولین جلسه از سلسله نشست‌ها ی انجمن علمی روان‌درمانی ایران با هم‌کاری دانشکده‌ی علوم رفتاری و سلامت روان، دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد. در این جلسه، دکتر سیامک_موحدی، روان‌کاو و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ماساچوست بوستون، سخن‌رانی خود را با عنوان «گوش سپردن به سروصدای پس‌زمینه در روان‌کاوی» ارایه کرد.

این جلسه که در محل انستیتو روانپزشکی تهران برگزار شده بود با استقبال چشم‌گیر علاقمندان روبه‌رو شد. علاوه بر آن، با توجه به این که بسیاری از اعضای انجمن ‌علاقمندان به برنامه‌های علمی در تهران ساکن نیستند، برای این سخن‌رانی پخش زنده نیز در نظر گرفته شده بود که از طریق صفحه‌ی رسمی انجمن در اینستاگرام انجام شد. علاوه بر کسانی که در جلسه حضور داشتند، بیش از ۳۰ نفر هم #سخن‌رانی را به طور زنده و از طریق اینترنت ملاحظه کردند.