اطلاعیه‌ی شماره‌ی پنج کمیته‌ی انتخابات انجمن علمی روان‌درمانی ایران

با سلام و احترام خدمت هم‌کاران و اعضای انجمن علمی روان‌درمانی ایران

به اطلاع هم‌کاران می‌رساند که تا ساعت ۱۷ روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ این افراد مدارک خود را جهت عضویت در هیأت مدیره به پست الکترونیک اعلامی ارسال کرده‌اند:

🔹 نامزدهای عضویت در هیأت مدیره:

۱. دکتر عباس امید

۲. دکتر غلامرضا ترابی پاریزی

۳. دکتر سامان توکلی

۴. دکتر بهروز دولتشاهی

۵. دکتر رضا شیرالی محمدپور

۶. دکتر فرهاد طارمیان

۷. دکتر ناصر گودرزی

۸. دکتر نهاله مشتاق

۹. دکتر نسیم نکویی شجاع

🔹 نامزد بازرسی انجمن:

دکتر مرتضی امامی پارسا

کمیته‌ی انتخابات، ضمن درخواست مجدد از هم‌کاران برای اعلام کاندیداتوری عضویت در هیأت مدیره و بازرس انجمن، اعلام می‌دارد که مهلت ثبت نام تا نیمه‌شب روز ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ است و با توجه به محدودیت زمانی جهت انجام مراحل بعدی مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

برای ثبت‌ نام لازم است هم‌کاران مدارک خود را طبق دستورالعمل قیدشده در اطلاعیه‌ی شماره‌ی یک در دو فایل مجزا با فرمت PDF به همراه عکس به آدرس پست الکترونیک ipaelection@gmail.com ارسال نمایند.

به اطلاع هم‌کارانی که مدارک خود را جهت نامزدی ارسال کرده‌اند یا خواهند کرد می‌رساند که تنها افرادی امکان نامزدی را دارند که در سال جاری روند عضویت خود و پرداخت حق عضویت را تکمیل کرده باشند. لذا از ایشان خواهشمند است نسبت به تکمیل این فرایند تا زمان ذکرشده‌ی فوق اقدام کنند یا مدارک خود برای عضویت پیوسته را به دبیرخانه‌ی انجمن به گونه‌ای که قبلاً از طریق کانال تلگرامی یا سایت انجمن اعلام شده ارسال کنند.

خاطر نشان می‌شود که اعلام اسامی طبق مصوبه‌ی نخستین جلسه‌ی کمیته‌ی انتخابات انجام شده و به تناوب بر اساس نظر کمیته‌ی انتخابات انجام خواهد شد.

کمیته‌ی انتخابات انجمن علمی روان‌درمانی ایران

۲۴ بهمن ۱۳۹۸