اطلاعیه درباره‌ی انتخابات دومین دوره‌ی هیأت مدیره‌ی انجمن علمی روان‌درمانی ایران

هم‌کاران ارجمند

با سلام و احترام،

انجمن علمی روان‌درمانی ایران، به عنوان انجمنی چندرشته‌ای متشکل از بالینگران ارایه‌دهنده‌ی خدمات روان‌درمانی، شامل روان‌پزشکان، روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت، فعالیت دارد.

هدف این انجمن فراهم کردن بستر و زمینه‌ی هم‌کاری نزدیک این بالینگران در جهت ارتقای خدمات روان‌درمانی کشور، از طریق فعالیت‌های آموزشی، مشورتی و پژوهشی، با تعامل با سازمان‌های دولتی و غیردولتی، و انجمن‌های علمی مرتبط بوده است.

این انجمن در نخستین دوره‌ی فعالیت خود، با کمک و حمایت هم‌کاران و اعضای انجمن، و شخصیت‌ها و انجمن‌های علمی مرتبط کوشیده است با ایجاد و استقرار ساختار درونی لازم و برگزاری همایش‌های سالیانه، سمپوزیوم‌های علمی ادواری و دوره‌های آموزشی، و نیز ایفای نقش مؤثر در مشورت و رای‌زنی با مسؤولان و بخش‌های دولتی در جهت اهداف خود گام بردارد.

با طی شدن نخستین دوره‌ی هیأت مدیره‌ی انجمن، انتخابات دومین دوره‌ی هیأت مدیره‌ به زودی برگزار خواهد شد و امیدواریم با عضویت، حضور و مشارکت هم‌کاران در این انتخابات، و نیز نامزدی و حضور در هیأت مدیره‌، انجمن بتواند ‌در دور بعدی نیز فعالیت‌های خود را استمرار بخشیده و تقویت کند.

در این راستا موضوعات زیر به اطلاع هم‌کاران می‌رسد:

١. ‌ با توجه برگزاری انتخابات الکترونیک، و لزوم عضویت در انجمن برای نامزدی و نیز شرکت در انتخابات، و با عنایت به تعویق انتخابات به دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کووید-١٩، طبق مصوبه‌ی هیأت مدیره‌ی انجمن، عضویت سال قبل اعضا تا پایان بهار ١٣٩٩ تمدید شده است.

بنابراین:

🔹 افرادی که در سال ١٣٩٨ عضو انجمن شده‌اند و نام‌شان در لیست اعضای پیوسته‌ وجود دارد، برای شرکت در انتخابات نیاز به انجام عضویت سال ١٣٩٩ ندارند.

🔹 از سایر افراد واجد شرایط عضویت پیوسته که مایل‌اند به عنوان نامزد یا رأی‌دهنده در انتخابات شرکت کنند، درخواست می‌شود در اسرع وقت مراحل عضویت یا تمدید عضویت را انجام دهند.

٢. بر اساس نظر کمیته‌ی انتخابات انجمن، مهلت نامزدی برای انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن تا تاریخ ١۵ اردی‌بهشت ١٣٩٩ تمدید شده است.

به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و بهره‌مند شدن انجمن از حضور متخصصان این رشته‌ها، از همه‌ی هم‌کاران واجد شرایط دعوت می‌شود تا با اعلام نامزدی خود در شکل‌گیری هیأت مدیره‌ی جدید و استمرار و ارتقای فعالیت‌های انجمن مشارکت داشته باشند.

.

با احترام مجدد،

١١ اردی‌بهشت‌ماه ١٣٩٩

انجمن علمی روان‌درمانی ایران

.