اطلاعیه‌ی شماره‌ی یازده کمیته‌ی انتخابات انجمن علمی روان‌درمانی ایران

با سلام و احترام خدمت همکاران گران‌قدر

پیرو هم‌آهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌های انجام‌شده، به استحضار می‌رساند که انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن علمی روان‌درمانی ایران به صورت الکترونیک و در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

در این راستا موارد زیر به اطلاع رسانده می‌شود:

الف- کمیته‌ی انتخابات ضمن راه‌اندازی «کانال تلگرامی رسمی انتخابات انجمن علمی روان‌درمانی ایران» جهت اطلاع‌رسانی رسمی اخبار انتخابات اعلام می‌کند که این کانال صرفاً به انتشار موارد زیر اقدام خواهد کرد:

۱- در این کانال، معرفی نامزدهای هیأت مدیره و بازرس انجمن به شکل یکسان برای تمام نامزدها انجام خواهد شد. به این منظور از دو فایلِ «برنامه-اهداف» و «سوابق حرفه‌ای» هر نامزد که در زمان اعلام نامزدی به این کمیته ارسال شده است استفاده می‌شود. از نامزدهای محترم خواهشمند است در صورت نقصان هر کدام از این فایل‌ها، نسبت به تکمیل و ارسال آن‌ها حداکثر تا تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ اقدام نمایند و از وصول آن به کمیته‌ی انتخابات اطمینان حاصل کنند. بدیهی است پس از این تاریخ امکان انتشار فایل جدید از طریق این کانال وجود نخواهد‌داشت.

نکته: ‌انتشار مطالب دیگر مانند بیانیه‌ها‌ی مشترک نامزدها یا حمایت از نامزدها در این کانال انجام نخواهد شد. اگرچه بدیهی است هم‌کاران می‌توانند با حفظ شئونات قانونی و اخلاقی نسبت به انتشار هر گونه محتوای تبلیغاتی در سایر محیط‌ها اقدام کنند.

۲- اطلاعیه‌های رسمی کمیته‌ی انتخابات از این پس از طریق این کانال منتشر خواهد شد. بنابراین، از هم‌کاران خواسته می‌شود اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به انتخابات را از این کانال پی‌گیری کنند.

ب- فهرست اعضای پیوسته‌ی انجمن علمی روان‌درمانی ایران، به طور مداوم و به محض تکمیل عضویت فرد در انجمن، در بخش بانک اعضای انجمن (اعضای پیوسته) همین سایت قابل مشاهده است.

این فهرست شامل افرادی است که مراحل عضویت خود در انجمن علمی روان‌درمانی ایران را تکمیل کرده‌اند و می‌توانند در سامانه‌ی انتخابات الکترونیک عضو شوند و انجمن علمی روان‌درمانی را انتخاب کنند.

بدیهی است عضویت در سامانه‌ی انتخابات‌ الکترونیک وزارت بهداشت تنها در صورتی توسط کمیته‌ی انتخابات تأیید خواهد شد که فرد قبلاً مراحل عضویت خود را در انجمن تکمیل کرده و نام او در فهرست اعضای پیوسته‌ی انجمن باشد.

با توجه به زمان‌بر بودن روند عضویت در انجمن -که مستلزم ارسال مدارک و بررسی و رفع نقص و تأیید آن و واریز حق عضویت است- و با عنایت به این که دست‌رسی کمیته‌ی انتخابات برای تأیید اعضا مدتی پیش از روز رأی‌گیری بسته خواهد شد، از همه‌ی همکاران خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به (١) عضویت در انجمن و (٢) ایجاد صفحه‌ی کاربری و تقاضای شرکت در انتخابات الکترونیک در سامانه‌ی وزارت‌خانه اقدام نمایند.

پ- از هم‌کاران گران‌قدر دعوت می‌شود ضمن عضویت در انجمن و مشارکت فعال در انتخابات پیش رو، از طریق لینک زیر در «کانال رسمی انتخابات‌ الکترونیک انجمن علمی روان‌درمانی ایران» زیر عضو شوند.

https://t.me/joinchat/AAAAAEVFgqZdu-NA4nnflA

کمیته‌ی انتخابات انجمن علمی روان‌درمانی ایران

دکتر بهروز بیرشک

دکتر حمید پورشریفی

دکتر محمدرضا کاظمی

دکتر محمدرضا شالبافان

دکتر بابک زمانی (نماینده‌ی کمیسیون انجمن‌های علمی)

۲۳ خرداد ۱۳۹۹

.