راه‌نمای انجام فرایند عضویت سال ۱۳۹۸ انجمن علمی روان‌درمانی ایران

راه‌نمای انجام فرایند عضویت سال ۱۳۹۸ انجمن علمی روان‌درمانی ایران از طریق پایگاه اینترنتی انجمن

هم‌کارانی که تا کنون عضو انجمن علمی روان‌درمانی ایران نبوده‌اند و شرایط عضویت پیوسته یا وابسته‌ی انجمن را دارند، می‌توانند از طریق اینترنت و با طی مراحل مربوط فرایند عضویت سال ۱۳۹۸ خود را انجام دهند.

در انجام فرایند عضویت، لازم است به پیام‌هایی که در ادامه‌ی عضویت به شما داده می‌شود توجه کنید. این پیام‌ها را باید در صفحه‌ی اینترنتی حساب کاربری خود پی‌گیری کنید.

در مرحله‌ی اول لازم است یک حساب کاربری برای خود در سایت ایجاد نمایید (نام کاربری شما ای‌میل‌تان خواهد بود). پس از این مرحله ای‌میلی از طرف انجمن برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک فعال‌سازی حساب کاربری شما است. (با توجه به این‌که ممکن است ای‌میل شما پیام انجمن را به عنوان اسپم شناسایی کند، حتمن پوشه‌ی اسپم ای‌میل خود را نیز چک کنید.) با کلیک براین لینک به صفحه‌ای وارد خواهید شد که حساب کاربری ورمز عبور شما در آن نوشته شده است و هم‌چنین با کلیک بر گزینه‌ی ورود می‌توانید از طریق لینک «ارسال مدارک عضویت» اطلاعات لازم را وارد کرده و مدارک لازم (اسکن مدرک شناسایی، و اسکن مدرک تحصیلی) را در سایت انجمن بارگذاری (آپلود) کنید.

در بارگذاری و ارسال مدارک به محدودیت حجم فایل‌های ارسالی و فرمتی که در صفحه ذکر شده است توجه داشته باشید.

هم‌چنین تکمیل مواردی از فرم که ستاره‌دار شده‌اند الزامی است.

با توجه به امکان نمایش اطلاعات شما در سایت انجمن به منظور مشاهده‌ی آن توسط عموم در انتهای فرم عضویت شما می‌توانید تمایل یا عدم تمایل خود را برای نمایش آدرس و تلفن محل کار، ای‌میل، سال اخذ آخرین مدرک تحصیلی که با آن در سایت عضو شده‌اید، دانشگاه محل اخذ آخرین مدرک تحصیلی که با آن در سایت عضو شده‌اید را اعلام نمایید. نام و نام خانوادگی، شهر محل فعالیت و نوع عضویت شما، هم‌زمان با تکمیل عضویت‌تان در سایت در بانک اطلاعات اعضای انجمن نمایش داده خواهد شد.

پس از طی این مرحله، مدارک شما از نظر وجود شرایط عضویت وابسته یا پیوسته در انجمن، و نیز خوانا بودن بررسی می‌شود و وضعیت تأیید فرم عضویت یا مدارک ارسالی شما حداکثر ظرف مدت ۷۲ساعت در صفحه‌ی حساب کاربری‌تان قابل مشاهده خواهد بود. به این صورت که:

🔹     در صورت وجود نقص در مدارک یا فرم با کلیک روی دکمه‌ی «ویرایش مدارک» شما می‌توانید نقایص ذکرشده را اصلاح کنید.

🔹     در صورت وجود شرایط لازم عضویت و‌ تأیید اطلاعات فرم و مدارک، شما می‌توانید با کلیک بر دکمه‌ی «پرداخت حق عضویت»، مبلغ حق عضویت سالیانه‌ی خود را پرداخت کنید. این مبلغ، مشابه سال گذشته، برای اعضای پیوسته ۱۲۰.۰۰۰تومان و برای اعضای وابسته ۶۰.۰۰۰تومان خواهد بود.

برای آغاز فرایند عضویت سال ۱۳۹۸ انجمن به صفحه‌ی زیر مراجعه کنید:

https://www.ipa-net.ir/ipa-register/